Užsakymo taisyklės

Online rezervacijos užsakymo taisyklės:

I. Rezervavimo procesas Online. Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:

  • 1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus Paketus bei standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
  • 2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
  • 3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
  • 4. Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą vienu iš šių būdų:
    • * kredito kortele (Visa, Mastercard, Eurocard);
    • * elektroniniu banko pervedimu (UAB Paysera LT);
  • 4a. Pasirinkęs vieną ir dviejų pirmųjų galimybių, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima atlikti pinigų apmokėjimą pasinaudojant sistema UAB Paysera LT. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su sistema UAB Paysera LT šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Sistemai UAB Paysera LT priėmus įmoką, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyta: kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, įmokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rezervavimą patvirtinantį el. laišką reikia pateikti viešbutyje kaip sumokėto avanso įrodymą bei likusios sumos apskaičiavimą.
  • 4b. Klientui pasirinkus trečią galimybę (mokėti banko pervedimu arba vėliau), jis el. paštu gaus pradinio rezervavimo patvirtinimą, kuris bus patvirtintas sumokėjus avansą paprastu banko pervedimu arba interneto sistema. Rezervavimas laikomas pradiniu 48 valandas nuo jo užsakymo ir, per tą laiką, negavus avanso, gali būti panaikintas. Gavus avansą, Klientas gauna rezervavimą patvirtinantį el. laišką, kurį reikia pateikti viešbučio administratorei galutiniam atsiskaitymui.
  • 4c. Vartotojas, naudojantis asmeminę paskirą BookingRobot sistemoje, turi galimybę susieti savo kreditinę (-es) kortelę (-es) su paskyra. Šiuo atveju, kiekvieną kartą perkant viešbučio paslaugas, piniginės sumos, nuo kliento kreditinės sąskaitos bus nurašomos automatiškai, vieną kartą, paslaugos pirkimo metu. Atšaukti kortelės susiejimą klientas gali bet kuriuo metu, paskyros nustatymuose, punkte „Mokėjimo kortelės” paspaudęs mygtuką „Ištrinti”. Kliento kreditinių kortelių duomenų saugumą garantuoja LB registruota įmonė UAB Paysera LT.
  • 5. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui/programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža/didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą dėl klaidos ir reikalauti sumokėti pilną kainą, o Klientui atsisakius sumokėti pilną kainą – nutraukti sutartį/atsisakyti teikti paslaugas, nepadengiant Kliento nuostolių.

Ia. Rezervavimas pagal užklausimą

Nesant laisvo kambario užsakant internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) bei informaciją apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą kredito kortele, elektroniniu arba paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas avanso gavimo metu. Sumokėjęs avansą, Klientas gaus el. laišką, patvirtinantį rezervavimą, kurį reikia pateikti atvykus į viešbutį galutiniam atsiskaitymui.

II.Užsakymo apmokėjimas, koregavimas, atšaukimas

  1. Formuodamas Užsakymą ar atlikdamas rezervavimą Klientas sistemoje atlieka nurodytą avansinį apmokėjimą vienu iš sistemoje numatytų būdų. Likusią Užsakymo sumos dalį Klientas įsipareigoja sumokėti atvykęs į Sanatoriją.
  2. Klientas nemoka jokių išlaidų, susijusių su rezervavimo sandorio vykdymu.
  3. Rezervacija garantuojama gavus išankstinį ne mažiau 50% bendros sumos apmokėjimą kortele ar pavedimu ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo užsakymo datos. Jei rezervacija priimama vėliau nei 2 dienos iki atvykimo, avansas pervedamas tą pačią dieną. Negarantuota rezervacija anuliuojama.
  4. Atšaukti arba perkelti užsakymą į kitą datą nemokamai galima likus ne mažiau kaip 10 dienų iki atvykimo datos. Tokiu atveju Sanatorija įsipareigoja kaip galima greičiau, bet ne vėliau, kaip per 21 dieną grąžinti visą sumokėtą avansą.
  5. Atšaukus arba perkėlus užsakymą, likus ne mažiau kaip 5 dienos iki atvykimo datos, taikomas atšaukimo mokestis, lygus vienos paros kambario kainai. Likęs avansas perkeliamas arba grąžinimas.
  6. Iki atvykimo datos likus mažiau kaip 5 dienoms, užsakymai į kitas datas neperkeliami, o atšaukus rezervaciją , sumokėtas avansas negrąžinamas.
  7. Neatvykus ir nepranešus apie vėluojantį atvykimą iki užsakymo atvykimo dienos 20:00 val., užsakymas yra anuliuojamos, o sumokėtas avansas negrąžinamas.
  8. Apmokėjimo ir anuliavimo sąlygos turizmo agentūroms/įmonėms numatytos sutartyse ir išankstinėse sąskaitose.
  9. Rezervaciją garantuoti ar apmokėti galima turimu dovanų kuponu iki jo galiojimo termino pabaigos.
  10. Jei pasinaudojant dovanų kuponu paslaugos buvo rezervuotos ir svečio neatšauktos arba neperkeltos į kitą datą, likus mažiau kaip 5 dienos iki atvykimo datos, jos laikomos panaudotomis. Pasibaigus kupono galiojimo terminui sumokėti pinigai negrąžinami. Galiojantis kuponas į pinigus nekeičiamas ir pinigai negrąžinami.
  11. Jei Klientas atliko Užsakymą specialios akcijos kaina, kuri galioja tik konkrečiam paslaugų paketui arba tam tikromis datomis, Klientui pakeitus tokio Užsakymo sąlygas, Sanatorija turi teisę perskaičiuoti užsakymo kainą. Apie tokį Užsakymo sąlygų pakeitimą klientas informuojamas Užsakymo datų ar sąlygų pakeitimo metu. Klientui nesutikus su perskaičiuota kaina, taikomos akcijos metu nurodytos ir šiose taisyklėse numatytos Užsakymų atšaukimo ar keitimo sąlygos.

III. Baigiamosios nuostatos

  1. Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą atvykimo arba išvykimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
  2. Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema UAB Paysera LT.
  3. Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.

IV. Asmens duomenys

Rezervuodamas paketą viešbutyje, rezervuojantysis sutinka, kad jo asmens duomenys patektų į serviso duomenų bazę. Šie duomenys bus naudojami rezervavimo procedūrai įvykdyti iki galo bei rinkodaros tikslais pagal 1997-09-28 sutarties dėl asmens duomenų apsaugos sąlygas.

V. Nuostatų patvirtinimas

Pažymėjęs „susipažinau su taisyklėmis“ Klientas pareiškia, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus taisyklių, rezervavimas neveikia.

Dovanų kupono užsakymo taisyklės:

  1. Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą
  2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik Mineral SPA Draugystė paslaugomis
  3. Pageidaujamai paslaugų pirkimo sumai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais
  4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus
  5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 6 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip
  6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas (-mi) negaliojančiu (-iais)
  7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama
  8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita – faktūra neišrašoma
  9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną kartą
  10. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta Dovanų kupone (-uose), likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama. Dovanų kuponą privalu išnaudoti per vieną kartą.


Paslaugos svetainėje mineralspa.draugyste.lt teikia įmonė UAB „Draugystės sanatorija“
V. Krėvės g. 7, LT-66126 Druskininkai